Zaznacz stronę
Zainteresuj ludzi swoją usługą, czyli skuteczna reklama w Komunikacji Miejskiej Niezależnie czy mówimy o wielomilionowej Warszawie czy o Opolu, komunikacja miejska to najważniejszy miejski środek transportu. Codziennie podróżują nią miliony osób, do pracy, szkoły, do centrum itp. Jak dużo z tych osób może być Twoimi potencjalnymi klientami?
„Codziennie przewozimy około miliona osób”

Grzegorz Dyrkacz, dyrektor ds. Zarządzania Przewozami MPK w Krakowie.

Do szerokiego grona odbiorców jakimi są podróżujący komunikacją miejską możesz dotrzeć z ofertą swojej firmy za pomocą ekranów reklamowych. Reklama w MPK w takiej formie umożliwia przedstawienie w sposób dynamiczny produktów oraz usług firm, które emitują na ekranach swoje spoty reklamowe. Jak to wygląda? Ekrany reklamowe umieszczane są w najbardziej optymalnych miejscach, które mają zapewnić jak największej liczbie osób podróżujących optymalną widoczność oraz czytelność. monitor ekran telewizor reklamowy w autobusie komunikacji miejskiej Jest to dynamiczna i nowoczesna forma promocji, która dociera do odbiorcy w chwilach, kiedy jest w stanie poświęcić swoją uwagę z czystej ciekawości i braku innych zajęć podczas nieuniknionych, często długich (ponad 10min), dojazdów komunikacją, na które wielu z nas, poświęca znaczną część swojego dnia. Podróżujący korzystają ze smartphonów? Super! Wykorzystaj to! Wielką zaletą nośnika jest fakt, że wielu podróżujących podczas trasy, korzysta ze swoich telefonów. Dzięki temu widząc spot, który go zaciekawi, mogą natychmiast odnaleźć w sieci informacje na temat prezentowanej oferty i z niej skorzystać. Dlaczego reklama w komunikacji miejskiej to dobry pomysł dla Twojej firmy?
  • Ekrany reklamowe umieszczone przy siedzeniach oraz pod sufitami są widoczne z każdego miejsca w pojeździe
Komunikat dociera do wielomilionowej grupy odbiorców, w konkretnych miastach
  • Komunikacją miejską codziennie podróżują miliony osób
  • Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna
  • Na monitorach reklamowych znajduje się również prognoza pogody, lekkie informacje lifestyle oraz inne treści neutralne
Ekrany reklamowe w komunikacji miejskiej jest to ciekawa i zarazem efektywna forma promocji. W celu wykorzystania pełnego potencjału nośnika należy zaplanować kampanię reklamową skupiając się na 3 kluczowych aspektach:
  • Kto jest odbiorcą przekazu reklamowego?
  • Jaki komunikat/ofertę handlową powinniśmy przedstawić do odbiorcy w komunikacji miejskiej??
  • Określić termin kampanii?
Warto odpowiedzieć sobie na te 3 pytania przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań reklamowych, już na etapie planowania swoich działań promocyjnych. Chciałbyś przetestować kampanię reklamową w Komunikacji Miejskiej? Skontaktuj się z nami pod linkiem: https://lokalmedia.pl/komunikacja-miejska/