Plusem reklamy w pociągach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej jest czas kontaktu z reklamą, ze względu na to, że średnio podróż tutaj trwa 20-30 minut. Dzięki temu pasażerowie mogą zobaczyć reklamę w pociągu kilka razy w ciągu swojego przejazdu. Zasięgi ŁKA, są bardzo duże, dlatego reklamę w pociągach może zobaczyć miesięcznie około pół miliona pasażerów w miesiącu, a w dni robocze średnio jest to 18 tysięcy osób dziennie. Osoby, do których może dotrzeć reklama w pociągach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej to osoby, które są czynne zawodowo i lubią aktywnie spędzać czas wolny, jak i również są mobilne i dynamiczne. Pasażerowie ŁKA to w 54% osoby pracujące, a w 23% studenci. Najliczniejszą grupą odbiorców reklamy w pociągach są osoby w wieku 18-25 lat, ponieważ stanowią 33% podróżujących. Osoby w wieku 26-35 lat to 20% pasażerów, w wieku 36-45 lat 17%. Jak zatem można zauważyć, grono odbiorców reklamy w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej jest bardzo szerokie i zróżnicowane, co daje możliwość odpowiedniego targetowania kampanii reklamowej.