Monitory reklamowe
w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej

Reklama w ŁKA, cieszy się rosnącą popularnością, ze względu na zasięg, jaki zapewnia. Łódzka Kolei Aglomeracyjna obsługuje połączenia na terenie województwa łódzkiego, a w weekendy również na trasie Łódź-Warszawa. Dzięki temu reklama w pociągach zapewnia dotarcie do większej liczby osób. Reklama w pociągach ŁKA to gwarancja reklamy u regionalnego przewoźnika, który obsługuje ponad 140 połączeń na terenie województwa. Reklama w pociągach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej to również świetny sposób na utrwalenie przekazu u odbiorców, ponieważ czasami potrzebują korzystać z tej formy transportu kilka razu dziennie.

pociąg łodzka kolej aglomeracyjna

Łódź – Sieradz

Łódź – Kutno

Łódź – Łowicz

Łódź – Skierniewice

Łódź - Warszawa Centralna

Na jakich trasach kursuje?

Dodatkowo podczas weekendów przewoźnik kursuje z Łodzi do Warszawy. Jest to zatem niesamowita możliwość, by jednocześnie dotrzeć do lokalnych mieszkańców Łodzi oraz okolic, ale również osób, które regularnie podróżują do Warszawy. 

Łódzka Kolej Aglomeracyjna w liczbach

0
Linii
0
Wyświetleń
na godzinę
0 tys
Kontaktów
miesięcznie
0
Ekrany

Zainteresowany reklamą w kolejach?

Skontaktuj się z nami

kontakt Telefon

Dział handlowy

+48 501 310 662
reklama@lokalmedia.pl

Dział finansów

+48 512 619 455
finanse@lokalmedia.pl

Serwis

+48 505 457 562
serwis@lokalmedia.pl

Formularz Łódzka Kolej Aglomeracyjna

Reklama w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej w pigułce

Plusem reklamy w pociągach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej jest czas kontaktu z reklamą, ze względu na to, że średnio podróż tutaj trwa 20-30 minut. Dzięki temu pasażerowie mogą zobaczyć reklamę w pociągu kilka razy w ciągu swojego przejazdu. Zasięgi ŁKA, są bardzo duże, dlatego reklamę w pociągach może zobaczyć miesięcznie około pół miliona pasażerów w miesiącu, a w dni robocze średnio jest to 18 tysięcy osób dziennie. Osoby, do których może dotrzeć reklama w pociągach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej to osoby, które są czynne zawodowo i lubią aktywnie spędzać czas wolny, jak i również są mobilne i dynamiczne. Pasażerowie ŁKA to w 54% osoby pracujące, a w 23% studenci. Najliczniejszą grupą odbiorców reklamy w pociągach są osoby w wieku 18-25 lat, ponieważ stanowią 33% podróżujących. Osoby w wieku 26-35 lat to 20% pasażerów, w wieku 36-45 lat 17%. Jak zatem można zauważyć, grono odbiorców reklamy w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej jest bardzo szerokie i zróżnicowane, co daje możliwość odpowiedniego targetowania kampanii reklamowej.