Zaznacz stronę

Monitory reklamowe
w pociągach

Długa podróż sprawia, że osoba nudząc się, szuka dodatkowych bodźców,
które skróciłyby subiektywny czas podróży. Łącząc content informacyjny z reklamami, dajemy pasażerom możliwość przyjemniejszego spędzenia nużącej podróży
oraz przyzwyczajamy go do regularnego kontaktu z ekranami reklamowymi digital signage. Zastosowanie ekranów reklamowych w środkach komunikacji pozwala
na dotarcie do szerokiej grupy docelowej. Poza informacjami o ofercie przewoźnika, utrudnieniach w komunikacji, pasażer może zobaczyć kampanie społeczne czy poznać atrakcje turystyczne docelowego miejsca podróży. 

Dlaczego warto?

reklama w kolejach reklama w pociągach

Wysoki zasięg przekazu

Osoby podróżują kolejami
średnio 5 razy w tygodniu. Umożliwia to wysoki zasięg przekazu, który wynosi
ok. 6,5 mln. podróżujących miesięcznie.

reklama w kolejach reklama w pociągach

Wyświetlany content neutralny

Na monitorach reklamowych znajduje się również
prognoza pogody, lekkie informacje lifestyle
oraz inne ciekawe
treści neutralne.

reklama w pociągach reklama w kolejach

Możliwość geotargetowania

Większość klientów to osoby dojeżdżające z mniejszych miejscowości do pracy oraz na uczelnię. Daje nam to precyzyjną możliwość targetowania kampanii pod tę grupę docelową.

monitor ekran telewizor reklamowy w pociągu

Ponad 310 milionów pasażerów rocznie korzysta z usług kolei polskich! To idealny sposób na dotarcie do osób podróżujących do pracy i szkoły, a także do osób, które korzystają z pociągów w celach biznesowych, jak i turystycznych. Ekrany umieszczone są na korytarzach oraz przy siedzeniach i umilają czas podróży. W tym czasie potencjalni klienci mogą zapoznać się z Twoją reklamą. 

Gdzie jesteśmy?

Pociągi w liczbach

0
Przewoźników
0 mln
Pasażerów rocznie
0 mln
Kontaktów miesięcznie
0
Ekrany

Zrealizuj z nami kampanię!

Wypełnij formularz — skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Formularz Koleje