Zaznacz stronę

Reklama w supermarketach

Monitory reklamowe w sklepach umieściliśmy w taki sposób,
by każda osoba stojąca w kolejce do kasy miała dobry widok
na ekran. Wykorzystaj czas, gdy klient stoi w kolejce, nudzi się
i rozgląda na boki. Przykuwamy jego uwagę, pokazując na ekranach ciekawe treści: od prognozy pogody, przez aktualne wiadomości
ze świata, sportu, kursy walut oraz spoty reklamowe naszych Klientów.

Dlaczego warto?

Zyskujesz
prawdziwych klientów

Komunikat reklamowy dociera
do wielomilionowej grupy odbiorców ze ściśle
określonego segmentu

Częsty
kontakt z reklamą

Klient odwiedza sklep
2-3 razy w tygodniu,
najczęściej w weekend

Wyróżniasz się na tle
konkurencji

Wykorzystanie wideo pozwala
na przekazanie treści
w ciekawszy sposób
niż reklama statyczna

reklama na ekranach w supermarketach

Dzięki temu, że klubowicz jest narażony na długi kontakt z ekranem skonstruowana została specjalna ramówka – MOVE TV, której programy odpowiadają zainteresowaniom klubowiczów. Są to programy o sportach, aktualnościach kinowych czy dietetyce. W ten sposób zapewniamy ponad 50% oglądalność wśród ankietowanych klientów. W międzyczasie, w przerwach między programami, możesz zareklamować swój produkt, jak w tradycyjnej telewizji!

 

Gdzie jesteśmy?

16 miast
33 sklepy
229 ekranów

116 miast
201 sklepów
1080 ekranów

72 miasta
82 sklepy
474 ekrany

70 miast
74 sklepy
762 ekrany

Markety w liczbach

0
Miast
0
Sklepów
0
Wyświetleń Twojego spotu na godzinę
0
Ekranów

Zrealizuj z nami kampanię!

Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb

Formularz podstrona supermarkety

r

Dowiedz się więcej z artykułu na blogu

Reklama w supermarketach w pigułce

Reklama w supermarketach  jest świetnym sposobem komunikacji marki z konsumentem, który w danym momencie jest w fazie zakupowej kupując artykuły dla siebie, swojej rodziny i podopiecznych. W różnych sieciach sklepów spotykają się przedstawiciele zupełnie różnych grup społecznych i zawodowych, a ich uwaga nie skupia się wyłącznie na realizowaniu zakupów.
Dlatego jest to świetnie miejsce dla komunikacji różnego rodzaju dóbr i usług. Monitory mają służyć wszystkim klientom sklepów, jako interaktywna oferta sklepu oraz sposób na skrócenie ich subiektywnego czasu spędzanego w kolejce, łączący ze sobą wiadomości pochodzące z serwisów informacyjnych, pogodę, sport, ofertę . Materiały wyświetlane na monitorach są stale aktualizowane, zatem informacje przekazywane klientom są aktualne i interesujące. Reklama w supermarketach jest ważnym źródłem komunikacji dla samych sieci sklepów Intermarche, Spar, Tesco oraz Carrefour jak i klientów z branż takich jak rekrutacja pracowników, salony meblowe, FMCG czy edukacja. Reklama w supermarketach zawiera w ofercie ponad 300 lokalizacji
z zainstalowanymi ekranami LCD, dzięki czemu osiągamy zasięg ponad 20 milionów kontaktów miesięcznie. Z całą pewnością można powiedzieć, że nośniki w supermarketach to sieć reklamowa która może sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Dużym atutem reklamy na ekranach w supermarketach jest także możliwość realizacji kampanii geotargetowanej
na konkretne sieci, województwa i miasta a także możliwość wyświetlania różnego rodzaju długości materiałów.żnej długości.
Na życzenie klienta wprowadzaliśmy tzw. wyłączność branżową, co wyklucza działania bezpośredniej konkurencji.