fbpx

Reklama w supermarketach

Monitory reklamowe w sklepach umieściliśmy w taki sposób, by każda osoba stojąca w kolejce do kasy miała dobry widok na ekran. Przykuwamy jego uwagę, pokazując na ekranach ciekawe treści: od prognozy pogody, przez aktualne wiadomości ze świata, sportu, kursy walut oraz spoty reklamowe naszych Klientów.

Dlaczego reklama w supermarketach?

Zyskujesz
prawdziwych klientów

Komunikat reklamowy dociera
do wielomilionowej grupy odbiorców ze ściśle
określonego segmentu

Częsty
kontakt z reklamą

Klient odwiedza sklep
2-3 razy w tygodniu,
najczęściej w weekend

Wyróżniasz się na tle
konkurencji

Wykorzystanie wideo pozwala
na przekazanie treści
w ciekawszy sposób
niż reklama statyczna

lokalmedia_reklama_supermarkety

Zwiększ szanse swojej kampanii

Niech klienci największych sieci supermarketów staną się Twoimi klientami! 

Ekrany znajdują się w najpopularniejszych sieciach handlowych, takich jak Tesco, Carrefour, Eurospar i Intermarche! 

Ekrany przy kasach gwarantują dotarcie do każdej osoby znajdującej się w sklepie – w końcu to miejsce, w którym klient musi zapłacić za swoje zakupy.

Gdzie jesteśmy?

16 miast
30 sklepów
213 ekranów

109 miast
191 sklepów
1054 ekranów

64 miasta
81 sklepy
474 ekrany

57 miast
54 sklepy
444 ekrany

Reklama w supermarketach w liczbach

0
Miast
0
Sklepów
0
Wyświetleń Twojego spotu na godzinę
0
Ekrany

Zainteresowała Cię reklama w supermarketach?

Skontaktuj się z nami:

kontakt Telefon

Telefonicznie

Mailowo

Formularz podstrona supermarkety

r

Dowiedz się więcej z artykułu na blogu

Reklama w supermarketach w pigułce

Reklama w supermarketach  jest świetnym sposobem komunikacji marki z konsumentem, który w danym momencie jest w fazie zakupowej kupując artykuły dla siebie, swojej rodziny i podopiecznych.

W różnych sieciach sklepów spotykają się przedstawiciele zupełnie różnych grup społecznych i zawodowych, a ich uwaga nie skupia się wyłącznie na realizowaniu zakupów. Dlatego jest to świetnie miejsce dla komunikacji różnego rodzaju dóbr i usług.

Monitory mają służyć wszystkim klientom sklepów, jako interaktywna oferta sklepu oraz sposób na skrócenie ich subiektywnego czasu spędzanego w kolejce, łączący ze sobą wiadomości pochodzące z serwisów informacyjnych, pogodę, sport, ofertę . Materiały wyświetlane na monitorach są stale aktualizowane, zatem informacje przekazywane klientom są aktualne i interesujące.

Reklama w supermarketach jest ważnym źródłem komunikacji dla samych sieci sklepów Intermarche, Spar, Tesco oraz Carrefour jak i klientów z branż takich jak rekrutacja pracowników, salony meblowe, FMCG czy edukacja. Reklama w supermarketach zawiera w ofercie ponad 300 lokalizacji z zainstalowanymi ekranami LCD, dzięki czemu osiągamy zasięg ponad 20 milionów kontaktów miesięcznie. Z całą pewnością można powiedzieć, że nośniki w supermarketach to sieć reklamowa która może sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.

Dużym atutem reklamy na ekranach w supermarketach jest także możliwość realizacji kampanii geotargetowanej na konkretne sieci, województwa i miasta a także możliwość wyświetlania różnego rodzaju długości materiałów. Na życzenie klienta wprowadzaliśmy tzw. wyłączność branżową, co wyklucza działania bezpośredniej konkurencji.