Reklama w supermarketach jest świetnym sposobem komunikacji marki z konsumentem, który w danym momencie jest w fazie zakupowej kupując artykuły dla siebie, swojej rodziny i podopiecznych.
W różnych sieciach sklepów spotykają się przedstawiciele zupełnie różnych grup społecznych i zawodowych, a ich uwaga nie skupia się wyłącznie na realizowaniu zakupów. Dlatego jest to świetnie miejsce dla komunikacji różnego rodzaju dóbr i usług.
Monitory mają służyć wszystkim klientom sklepów, jako interaktywna oferta sklepu oraz sposób na skrócenie ich subiektywnego czasu spędzanego w kolejce, łączący ze sobą wiadomości pochodzące z serwisów informacyjnych, pogodę, sport, ofertę . Materiały wyświetlane na monitorach są stale aktualizowane, zatem informacje przekazywane klientom są aktualne i interesujące.
Reklama w supermarketach jest ważnym źródłem komunikacji dla samych sieci sklepów Intermarche, Spar, Tesco oraz Carrefour jak i klientów z branż takich jak rekrutacja pracowników, salony meblowe, FMCG czy edukacja. Reklama w supermarketach zawiera w ofercie ponad 300 lokalizacji z zainstalowanymi ekranami LCD, dzięki czemu osiągamy zasięg ponad 20 milionów kontaktów miesięcznie. Z całą pewnością można powiedzieć, że nośniki w supermarketach to sieć reklamowa która może sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.
Dużym atutem reklamy na ekranach w supermarketach jest także możliwość realizacji kampanii geotargetowanej na konkretne sieci, województwa i miasta a także możliwość wyświetlania różnego rodzaju długości materiałów. Na życzenie klienta wprowadzaliśmy tzw. wyłączność branżową, co wyklucza działania bezpośredniej konkurencji.