Uber i Bolt to aplikacje mobilne, które służą do zamawiania transportu przez użytkowników, łącząc pasażerów i kierowców w aplikacji. Dodatkowo obie firmy – Uber i Bolt oferują usługi dostawy żywności. Usługi firmy Uber są dostępne w 528 miastach świata, a Bolta w 105 miastach w 35 krajach. To wygodne rozwiązanie, które sprawia, że coraz więcej osób wybiera podróż Uberem, czy też Boltem.
Największą grupą klientów stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-40 lat, które korzystają z przejazdów podczas wieczornych wyjść (68,5%) lub późnego powrotu do domu (65,5%).
Ekrany w Uberze i Bolcie umieszczone są za zagłówkami przednich siedzeń, w taki sposób, aby pasażer siedzący z tyłu pojazdu mógł swobodnie widzieć ekran i z niego korzystać. Na monitorach reklamowych wyświetlamy również newsy, informacje rozrywkowe, pogodę itp. Dzięki temu reklama nie jest uciążliwa, a treści dostosowane są do zainteresowań użytkownika.
Ponadto istnieje możliwość zaangażowania pasażera, wyświetlając spot reklamowy w postaci quizu, ankiety lub gry. Ekrany są dotykowe, więc możemy mierzyć stopień zaangażowania użytkownika i efektywność kampanii reklamowej.