Reklama w Uberze i Bolt

Podróżując Uberem i Boltem wiele osób korzysta ze smartphonów lub podziwiają widoki za oknem. Wykorzystując fakt, że średni czas przejazdu wynosi 15-20 minut, a pasażernie nie zawsze ma chęć na rozmowę z kierowcą, możemy umilić czas podróży za pomocą interaktywnego tabletu i przedstawić reklamę Twojej firmy!

monitory ekrany telewizory reklamowe w samochodach uber bolt taxify

Dlaczego reklama w Uber i Bolt?

reklama w uber Bolt

Ekspozycja 24/7

Samochody obsługiwane
są w trybie 24/7, co pozwala
na obsługę 150 tys pasażerów w ciągu miesiąca z wykorzystaniem 90 tabletów. Dzięki temu dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów!

reklama w uber Bolt

Pozytywny efekt

Pasażerowie widzą interesujące ich informację, a oferty nie są dla nich uciążliwe. W efekcie odbiór kampanii jest pozytywny.

reklama w uber Bolt

Mierzalne efekty

Dzięki możliwości
zaangażowania pasażera
i zmierzeniu czasu interakcji
np. poprzez ankietę, jesteśmy
w stanie monitorować efekty kampanii.

monitory ekrany telewizory reklamowe w samochodach uber bolt taxify

Tablety dotykowe w Uber i Bolt

Wykorzystanie tak inteligentnego narzędzia, jakim są tablety dotykowe, stwarza możliwość zastosowania mierzalnej kampanii, która realnie i w pełni zaangażuje pasażera.

Na podstawie kontaktu z podróżującym, nawiązanego podczas jazdy, jesteśmy w stanie poznać  jego preferencje, zbudować z nim faktyczne relacje oraz zmaksymalizować czas, który poświęca na oglądanie spotów. Dzięki zmierzeniu czasu interakcji i śledzeniu aktywności pasażera, możliwe jest wyświetlanie dostosowanych do niego ofert reklamowych.

Pokazując pasażerowi np. ankietę w postaci quizu, możemy w pełni zaangażować go w interakcję z nośnikiem i zapewnić odbiór Państwa przekazu reklamowego.

Gdzie jesteśmy?

Uber i Bolt w liczbach

0
Odbiorców miesięcznie
0
Miasta
0
Opcje reklamowe do wyboru
0
Tabletów

Zrealizuj z nami kampanię na ekranach w Uberze i Bolt!

Wypełnij formularz — skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Formulars Uber

Reklama Uber i Bolt w pigułce

Uber i Bolt to aplikacje mobilne, które służą do zamawiania transportu przez użytkowników, łącząc pasażerów i kierowców w aplikacji. Dodatkowo obie firmy – Uber i Bolt oferują usługi dostawy żywności. Usługi firmy Uber są dostępne w 528 miastach świata, a Bolta w 105 miastach w 35 krajach. To wygodne rozwiązanie, które sprawia, że coraz więcej osób wybiera podróż Uberem, czy też Boltem.

Największą grupą klientów stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-40 lat, które korzystają z przejazdów podczas wieczornych wyjść (68,5%) lub późnego powrotu do domu (65,5%).

Ekrany w Uberze i Bolcie umieszczone są za zagłówkami przednich siedzeń, w taki sposób, aby pasażer siedzący z tyłu pojazdu mógł swobodnie widzieć ekran i z niego korzystać. Na monitorach reklamowych wyświetlamy również newsy, informacje rozrywkowe, pogodę itp. Dzięki temu reklama nie jest uciążliwa, a treści dostosowane są do zainteresowań użytkownika.

Ponadto istnieje możliwość zaangażowania pasażera, wyświetlając spot reklamowy w postaci quizu, ankiety lub gry. Ekrany są dotykowe, więc możemy mierzyć stopień zaangażowania użytkownika i efektywność kampanii reklamowej.