Reklamy są niezwykle cennym środkiem komunikacji z odbiorcami. Dzięki nim możemy nie tylko do nich dotrzeć, ale również sprawić, że logo naszej firmy i hasło będą się pozytywnie kojarzyć i podświadomie podczas wyboru, klienci mogą wybrać właśnie naszą firmę. Dzieje się tak, ponieważ nasz znak towarowy będzie już „opatrzony”, czyli znany oczom odbiorcy, zatem będzie miał do niego większe zaufanie. Jakie są zatem sposoby na nienachalną, celną reklamę? Zapraszamy do naszego przewodnika po reklamach zewnętrznych. 

lokalmedia_reklama_autobusy_tramwaje_poznań

Reklama na autobusach Poznań – czy jest ona skuteczna?

Reklama na pojazdach komunikacji miejskiej jest jedną z najpowszechniejszych form reklam w ogóle. Jest to swobodny, nienachalny rodzaj informowania klientów o swoich usługach. Reklama na autobusach Poznań najczęściej umiejscawiana jest na jego tyłach, dzięki czemu zarówno kierowcy stojący za autobusem w korku, jak i przechodnie mogą zwrócić uwagę na szyld. Nie wpływa to w żadnym stopniu na odbiór informacji, ponieważ jest to neutralne miejsce, a odbiorcy czytają zawarte w reklamie informacje bardzo często dla zabicia czasu. 

Podobnie jest w przypadku takiej formy komunikacji jak reklama na tramwajach Poznań, jednak tutaj, najczęściej szyldy lokalizowane są na bokach pojazdu szynowego. Stanowią one znacznie większą powierzchnię, za sprawą czego są one bardziej widoczne lub możemy zawrzeć na nich więcej informacji. Reklamy na tramwajach częściej trafiają do pieszych i pasażerów, ale także do kierowców w centrum miasta.

Reklama w tramwajach Poznań – gdzie można ją ulokować?

Reklama wewnątrz pojazdów także jest mile widziana i nie przeszkadza pasażerom podczas jazdy. Jest to również swego rodzaju sposób na nudę, szczególnie jeśli podróżujemy z pracy i do pracy, na tej samej linii. Wtedy to reklama w tramwajach Poznań będzie znana oczom pasażera, zatem wpłynie na jego podświadomość. Bardzo często jest to mimowolny odbiór, którego nawet nie rejestrują, jednak ich mózg zapamiętuje obrazy. Tego typu reklamy lokalizowane są na ekranach, ale również na uchwytach i siedzeniach. Reklama w autobusach Poznań umieszczana jest głównie w ramkach reklamowych oraz na ekranach w pojeździe. 

Za sprawą lokowania ich w stałych, konkretnych miejscach uzgodnionych z MPK nie przeszkadzają one podróżującym i są czasem jedyną rozrywką w trakcie przemieszczania się po zatłoczonym mieście. 

Co jeszcze warto wiedzieć w kwestii reklama MPK Poznań?

Reklama MPK Poznań na ich pojazdach posiada dużo większą przewagę nad reklamą na billboardach, ponieważ jest w stałym ruchu. Ogłoszenie, szyld jest w stanie dotrzeć na raz do dużo większej liczby osób, zarówno kierowców, pieszych, jak i pasażerów. Billboardy znajdują się w stałym miejscu, czasem niewidocznym dla pieszych lub innych uczestników ruchu. Wybór reklamy w MPK jest zatem jednym z najrozsądniejszych inwestycji, ponieważ z komunikacji korzysta wiele osób, a pojazdy poruszają się na jednej linii, przemierzając dziennie kilkaset kilometrów, pokazując całemu miastu reklamę naszego biznesu. 

Podsumowując – MPK Poznań reklama to hasło, które powinien zapamiętać każdy reklamodawca, a także agencja reklamowa. Jest to środek transportu publicznego przewożący na raz sporą liczbę osób, zatem dzięki nim możemy dotrzeć do wielu odbiorców, bez przeszkadzania im w podróży. Reklama w tramwaju Poznań, czy też na autobusie nie jest nachalna i sprawia, że podróżujący na spokojnie, dla zabicia czasu może zapoznać się z naszą ofertą.