Skuteczna reklama na Black Friday

Jak co roku w ostatni Piątek listopada obchodzimy Black Friday dzień w którym sklepy oferują wiele promocji i możliwości na okazyjne zakupy. Jeśli planujesz wykorzystać ten festiwal zakupów by pozyskać nowych klientów warto ich wcześniej o tym poinformować. Dlatego chcielibyśmy zaproponować kilka porad i możliwości skutecznej reklamy na Black Friday.

Wcześniej przygotowana kampania reklamowa
Do każdej kampanii warto przygotować się wcześniej. Powodów jest kilka:
- Możliwość przygotowania materiałów do reklamy. Niezależnie od tego czy promujesz się internetowo czy korzystając z reklamy zewnętrznej potrzebujesz grafik, video czy tekstów odpowiedniej jakości i dostosowanych do Twojego sklepu. Jeśli przykładowo planujesz okleić autobusy to należy liczyć się z okresem około miesiąca na przygotowanie reklamy.
- Zarezerwowanie odpowiedników nośników - Z racji, że jest to gorący okres, który de facto będzie trwał aż do świąt wiele firm rezerwuję wcześniej nośniki reklamy zewnętrznej jak reklamy na przystankach miejskich czy citylighty. Tak samo reklama wielkoformatowa i na billboardach często jest rezerwowana na wiele miesięcy przed jej realizacją.
Szybka kampania reklamowa
Jeśli planujesz ekspresową kampanię, a zależy Ci by dotrzeć do wielu klientów to dobrym sposobem może być reklama w autobusach i tramwajach na ekranach albo w supermarketach, klubach fitness czy uczelniach. Szczególnie reklamy w komunikacji miejskiej potrafią dotrzeć do wielu tysięcy osób każdego dnia. Z kolei reklamy w klubach fitnes czy uczelniach gwarantują dotarcie do konkretnego rodzaju klienta, dzięki czemu możesz odpowiednio dostosować swój przekaz reklamowy.

Skontaktuj się z Agencją Reklamową
W okresie Black Friday wiele sklepów i punktów usługowych rywalizuję ze sobą nie tylko o klienta, ale także o nośniki reklamowe. Klienci detaliczni potrafią podjąć decyzję zakupową impulsywnie w ułamku sekundy i takie działania nie są wyjątkiem także w firmach. Zmieniające się koncepcję, pojawiający się bądź znikający budżet na reklamę nie są dla nikogo zaskoczeniem, dlatego agencja reklamowa Lokalmedia stara się zawsze znaleźć odpowiednie nośniki reklamowe dla swoich partnerów. Wystarczy, że zapoznasz nas ze swoim budżetem i pomysłem na reklamę, a zrobimy wszystko co możemy by Twoja reklama na Black Friday przyciągnęła do Ciebie, jak najwięcej klientów.