fbpx

Case study kampanii Sports Direct w klubach fitness

 

Sports Direct to założona w Wielkiej Brytanii spółka zajmująca się handlem detalicznym sprzętu sportowego. Posiadają bardzo rozległy asortyment, dzięki któremu mogą sprostać nawet najbardziej wymagającym klientom. Celem firmy było dotarcie do osób zainteresowanych szeroko pojętym sportem w celu pobudzenia popytu na jej asortyment.
Uzyskaj darmową wycenę

Case study kampanii Sports Direct

 

 

Sports Direct to założona w Wielkiej Brytanii spółka zajmująca się handlem detalicznym sprzętu sportowego. Posiadają bardzo rozległy asortyment, dzięki któremu mogą sprostać nawet najbardziej wymagającym klientom. Celem firmy było dotarcie do osób zainteresowanych szeroko pojętym sportem w celu pobudzenia popytu na jej asortyment.

Case study w liczbach

0

Klubów fitness

0 tys.

Kontaktów z reklamą

0 tys.

Wyświetleń spotu

0

Monitorów reklamowych

Bezpośrednio skierowana kampania

Zaproponowaliśmy klientowi jak najbardziej dopasowane do tego celu rozwiązanie – kampanię na ekranach w klubach fitness. W ten sposób dotarliśmy do grupy wybranej przez Sport Direct, czyli osób uprawiających sport, ćwiczących na siłowni / w klubie fitness. Sam spot klienta pokazywany był pomiędzy specjalnie dobranymi pod zainteresowania klubów fitness pasmami tematycznymi, dlatego idealnie wpasował się w ramówkę około sportowych materiałów.

Bezpośrednio skierowana kampania

 

Zaproponowaliśmy klientowi jak najbardziej dopasowane do tego celu rozwiązanie – kampanię na ekranach w klubach fitness. W ten sposób dotarliśmy do grupy wybranej przez Sport Direct, czyli osób uprawiających sport, ćwiczących na siłowni / w klubie fitness. Sam spot klienta pokazywany był pomiędzy specjalnie dobranymi pod zainteresowania klubów fitness pasmami tematycznymi, dlatego idealnie wpasował się w ramówkę około sportowych materiałów.
lokalmedia_reklama_kluby_fitness

Kreacja

Stworzona kreacja została podzielona na 4 części, czyli logo Sports Direct oraz ukazanie 3 różnych rodzajów asortymentu – sprzętu crossfit/fitness, sprzętu do biegania oraz sprzętu turystycznego. Dzięki tej dywersyfikacji i ciekawej kolorystyce wpadał w oko oraz pokazywał szeroki asortyment sklepów Sports Direct.

Kreacja

 

Stworzona kreacja została podzielona na 4 części, czyli logo Sports Direct oraz ukazanie 3 różnych rodzajów asortymentu – sprzętu crossfit/fitness, sprzętu do biegania oraz sprzętu turystycznego. Dzięki tej dywersyfikacji i ciekawej kolorystyce wpadał w oko oraz pokazywał szeroki asortyment sklepów Sports Direct.
lokalmedia_reklama_kluby_fitness

Skontaktuj się z nami:

Skontaktuj się z nami:

 

kontakt Telefon

Telefon:
+48 501 310 662

Mail:
reklama@lokalmedia.pl
Napisz

Formularz study case