fbpx

Case study kampanii Just Gym na paczkomatach

 

Just Gym to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Firma posiada kilkanaście klubów fitness w największych miastach w Polsce. Największymi atutami sieci jest 24-godzinny czas pracy oraz niska cena karnetu. Just Gym za cel obrał sobie dotarcie do segmentu młodych ludzi, w dużej mierze studentów, i do nich kierowanie swojej komunikacji marketingowej. Spółka chciała zrealizować niecodzienną, niestandardową kampanię.
Uzyskaj darmową wycenę

Case study kampanii Just Gym

 

 

Just Gym to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Firma posiada kilkanaście klubów fitness w największych miastach w Polsce. Największymi atutami sieci jest 24-godzinny czas pracy oraz niska cena karnetu. Just Gym za cel obrał sobie dotarcie do segmentu młodych ludzi, w dużej mierze studentów, i do nich kierowanie swojej komunikacji marketingowej. Spółka chciała zrealizować niecodzienną, niestandardową kampanię.

Case study w liczbach

0

Miasta

0 tys.

Kontaktów

0

Paczkomatów

0

Kolumny

Niestandardowe rozwiązanie

W odpowiedzi na potrzeby klienta zaproponowaliśmy kampanię
w formie oklejenia materiałem reklamowym paczkomatów InPost. Wybraliśmy akurat to rozwiązanie z czterech powodów:
  • Niestandardowa, ciekawa i zauważalna forma reklamy.
  • Możliwość dokładnego targetowania kampanii w okolicach klubów fitness
  • Możliwość dobrania komunikatu do konkretnego miasta.
  • Dotarcie do stosunkowo młodego segmentu klientów.

Ciekawe rozwiązanie

 

 

W odpowiedzi na potrzeby klienta zaproponowaliśmy kampanię
w formie oklejenia materiałem reklamowym paczkomatów InPost. Wybraliśmy akurat to rozwiązanie z czterech powodów.
Po pierwsze jest to niestandardowa, ciekawa i zauważalna forma reklamy.Kolejno daje ona możliwość dokładnego targetowania kampanii w okolicach klubów fitness.Po trzecie paczkomaty pozwalają na dobranie komunikatu do konkretnego miasta.I wreszcie paczkomaty pozwalają dotrzeć do stosunkowo młodego segmentu klientów.
lokalmedia_reklama_paczkomaty_inpost

Kreacja

Do kampanii wykorzystane zostały 4 różne kreacje w zależności od miasta, w którym znajdował się paczkomat. Same kreacje w oczywisty sposób nawiązywały do symboli każdego z miast. Co ważne, materiał reklamowy musiał zostać dokładnie nałożony na siatki każdego z paczkomatów, dlatego litery nie przecinają się i przekaz jest jasny i klarowny.

Kreacja

 

 

Do kampanii wykorzystane zostały 4 różne kreacje w zależności od miasta, w którym znajdował się paczkomat. Same kreacje w oczywisty sposób nawiązywały do symboli każdego z miast. Co ważne, materiał reklamowy musiał zostać dokładnie nałożony na siatki każdego z paczkomatów, dlatego litery nie przecinają się i przekaz jest jasny i klarowny.
lokalmedia_reklama_paczkomaty_inpost

Skontaktuj się z nami:

Skontaktuj się z nami:

 

kontakt Telefon

Telefon:
+48 501 310 662

Mail:
reklama@lokalmedia.pl
Napisz

Formularz Paczkomaty