fbpx

Case study kampanii rekrutacyjnej Amazon w supermarketach

 

Spółka Amazon jest największym serwisem oferującym sprzedaż internetową na świecie. Oddział Amazon w Polsce posiada 5 centrów logistycznych, w których zatrudnienie znajduje 14 tysięcy pracowników. Stale jednak się rozrasta i rekrutacja niemal nigdy nie ustaje.
Firma szukała punktów styku z potencjalnymi pracownikami na polskim rynku pracy.
Uzyskaj wycenę

Case study kampanii rekrutacyjnej Amazon

 

Spółka Amazon jest największą serwisem oferującym sprzedaż internetową na świecie. Jego właściciel i CEO Jeff Bezos jest aktualnie najbogatszym człowiekiem na świecie. Oddział Amazon w Polsce posiada 5 centrów logistycznych, w których zatrudnienie znajduje 14 tysięcy pracowników.
Stale jednak się rozrasta i rekrutacja niemal nigdy nie ustaje. Firma szukała punktów styku z potencjalnymi pracownikami na polskim rynku prac

Case study w liczbach

0

Miast

0 mln

Kontaktów z reklamą

0

Monitorów

0

Supermarketów

Szeroki zasięg działań

Naszą propozycją były ekrany w supermarketach Intermarche
oraz Tesco. Supermarket to miejsce, gdzie codziennie przewija się kilka tysięcy ludzi, którzy zmuszeni są krótszą bądź dłuższą chwilę poczekać w kolejce do kasy. Dzięki umieszczonym tam ekranom możemy skupić ich uwagę i w przypadku Amazona zachęcić
do kontaktu w sprawie pracy.
Za pomocą tego rozwiązania docieramy nie tylko do mieszkańców dużych ośrodków miejskich,
ale także do potencjalnych pracowników z mniejszych miast.

Szeroki zasięg działań

 

Supermarket to miejsce, gdzie codziennie przewija się kilka tysięcy ludzi, którzy zmuszeni są krótszą bądź dłuższą chwilę poczekać w kolejce do kasy. Dzięki umieszczonym tam ekranom możemy skupić ich uwagę i w przypadku Amazona zachęcić
do kontaktu w sprawie pracy.
Za pomocą tego rozwiązania docieramy nie tylko do mieszkańców dużych ośrodków miejskich, ale także do potencjalnych pracowników z mniejszych miast.

Kreacja

Amazon postawił na bardzo prostą kreację w postaci prostego spotu na bazie praktycznie jednej planszy. Wyeksponowane zostały napisy „PRACA”, „Już rekrutujemy! Nie czekaj!” oraz co bardzo ważne — zarobki. W ten sposób osoby już na etapie rozważania oferty mogły obliczyć potencjalne zarobki.
Na koniec dla każdego z miast, pokazane zostały miejsca i daty spotkań rekrutacyjnych w danym mieście, dlatego każdy obserwator mógł w swoim mieście wiedzieć dokąd się udać.

Kreacja

 

Amazon postawił na bardzo prostą kreację w postaci prostego spotu
na bazie praktycznie jednej planszy. Wyeksponowane zostały napisy „PRACA”, „Już rekrutujemy! Nie czekaj!” oraz co bardzo ważne — zarobki. W ten sposób osoby już na etapie rozważania oferty mogły obliczyć potencjalne zarobki.
Na koniec dla każdego z miast, pokazane zostały miejsca i daty spotkań rekrutacyjnych w danym mieście, dlatego każdy obserwator mógł w swoim mieście wiedzieć dokąd się udać.
lokalmedia_reklama_supermarkety

Skontaktuj się z nami:

Skontaktuj się z nami:

 

kontakt Telefon

Telefon:
+48 501 310 662

Mail:
Napisz

Formularz study case supermarkety