Zaznacz stronę

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA

Amazon w supermarketach

Cel kampanii

Spółka Amazon jest największą serwisem oferującym sprzedaż internetową na świecie. Jego właściciel i CEO Jeff Bezos jest aktualnie najbogatszym człowiekiem na świecie. Oddział Amazon w Polsce posiada 5 centrów logistycznych, w których zatrudnienie znajduje 14 tysięcy pracowników.
Stale jednak się rozrasta i rekrutacja niemal nigdy nie ustaje. Firma szukała punktów styku z potencjalnymi pracownikami na polskim rynku pracy. 

reklama w supermarketach

Szeroki zasięg działania

Naszą propozycją były ekrany w supermarketach Intermarche
oraz Tesco. Supermarket to miejsce, gdzie codziennie przewija się kilka tysięcy ludzi, którzy zmuszeni są krótszą bądź dłuższą chwilę poczekać w kolejce do kasy. Dzięki umieszczonym tam ekranom możemy skupić ich uwagę i w przypadku Amazona zachęcić
do kontaktu w sprawie pracy. Za pomocą tego rozwiązania docieramy nie tylko do mieszkańców dużych ośrodków miejskich,
ale także do potencjalnych pracowników z mniejszych miast.

Kreacja

Amazon postawił na bardzo prostą kreację w postaci prostego spotu
na bazie praktycznie jednej planszy. Wyeksponowane zostały napisy „PRACA”, „Już rekrutujemy! Nie czekaj!” oraz co bardzo ważne — zarobki. W ten sposób osoby już na etapie rozważania oferty mogły obliczyć potencjalne zarobki. Na koniec dla każdego z miast, pokazane zostały miejsca i daty spotkań rekrutacyjnych w danym mieście, dlatego każdy obserwator mógł w swoim mieście wiedzieć dokąd się udać.

Dotarcie do szerokiej grupy odbiorców

Prosty i atrakcyjny przekaz

reklama w supermarketach

Case study w liczbach

0
Miast
0
Monitorów
reklamowych
0 mln
Kontaktów
z reklamą
0
Supermarketów

Wypróbuj reklamę w supermarketach już dziś!

Wypełnij formularz i pobierz ofertę!

Formularz study case supermarkety