fbpx

Case study kampanii PZU na uczelniach wyższych

 

PZU jest jednym z największych polskich pracodawców, aktualnie zatrudnia ponad 40 tysięcy pracowników w całej Polsce. Firma prowadzi coroczne programy stażowe mające na celu znalezienie najlepszych kandydatów do pracy w kilkunastu miastach w Polsce. Firma miała problem — przy współpracy
z większością najpopularniejszych serwisów dla ludzi poszukujących pracy (typu pracuj.pl) ich ogłoszenie często gubiło się w setkach innych ogłoszeń, które były kierowane do studentów. Szukano pewnego rodzaju sposobu na wyróżnienie się wśród innych. Kampania miała być skierowana do studentów określonych kierunków studiów takich jak IT oraz ekonomia.
Uzyskaj wycenę

Case study kampanii PZU

 

 

PZU jest jednym z największych polskich pracodawców, aktualnie zatrudnia ponad 40 tysięcy pracowników w całej Polsce. Firma prowadzi coroczne programy stażowe mające na celu znalezienie najlepszych kandydatów do pracy w kilkunastu miastach w Polsce. Firma miała problem — przy współpracy
z większością najpopularniejszych serwisów dla ludzi poszukujących pracy (typu pracuj.pl) ich ogłoszenie często gubiło się w setkach innych ogłoszeń, które były kierowane do studentów. Szukano pewnego rodzaju sposobu na wyróżnienie się wśród innych. Kampania miała być skierowana do studentów określonych kierunków studiów takich jak IT oraz ekonomia.

Case study w liczbach

0

Uczelni

0 tys.

Wyświetleń

0

Ekranów

0 tys.

Studentów dziennie

Bezpośrednio skierowana kampania

Po konsultacji z klientem zaproponowaliśmy kampanię na ekranach na uczelniach wyższych o dwóch stopniach dopasowania – skierowaliśmy ją do studentów z konkretnych miast wybranych przez PZU oraz do konkretnych, ściśle odpowiadających kryterium praktyk, wydziałów danych uczelni. W ten sposób klient dotarł
do potencjalnych pracowników odpowiadających jego wymaganiom oraz oszczędził fundusze, ponieważ okroiliśmy liczbę ekranów na danej uczelni wykluczając wydziały nie odpowiadające kryteriom.

Bezpośrednio skierowana kampania

 

Po konsultacji z klientem zaproponowaliśmy kampanię na ekranach na uczelniach wyższych o dwóch stopniach dopasowania – skierowaliśmy ją do studentów z konkretnych miast wybranych przez PZU oraz do konkretnych, ściśle odpowiadających kryterium praktyk, wydziałów danych uczelni. W ten sposób klient dotarł
do potencjalnych pracowników odpowiadających jego wymaganiom oraz oszczędził fundusze, ponieważ okroiliśmy liczbę ekranów na danej uczelni wykluczając wydziały nie odpowiadające kryteriom.
lokalmedia_reklama_uczelnie

Kreacja

Do kampanii wykorzystaliśmy 15-sekundowy spot, który był spójny
z całym layoutem kampanii, podobne kreacje były wykorzystane przez klienta przy działaniach w social mediach czy wyświetlane
na telewizorach klienta na targach pracy. Spot zawierał claim kampanii: PRAKTYCZNIE — FANTASTYCZNIE, najważniejsze informacje i benefity na temat samego projektu praktyk i korzyści dla potencjalnego pracownika oraz krótkie call2action kierujące do zakładki kariera
na stronie PZU. W ten sposób przekaz był bardzo prosty i wszystkie kluczowe tematy zostały w nim poruszone, nie było natłoku informacji.

Kreacja

 

Do kampanii wykorzystaliśmy 15-sekundowy spot, który był spójny z całym layoutem kampanii, podobne kreacje były wykorzystane przez klienta przy działaniach w social mediach czy wyświetlane na telewizorach klienta na targach pracy. Spot zawierał claim kampanii: PRAKTYCZNIE — FANTASTYCZNIE, najważniejsze informacje i benefity na temat samego projektu praktyk i korzyści dla potencjalnego pracownika oraz krótkie call2action kierujące do zakładki kariera na stronie PZU. W ten sposób przekaz był bardzo prosty i wszystkie kluczowe tematy zostały w nim poruszone, nie było natłoku informacji.

Skontaktuj się z nami:

Skontaktuj się z nami:

 

kontakt Telefon

Telefon:
+48 501 310 662

Mail:
Napisz

Formularz uczelnie wyższe