fbpx

Monitory reklamowe
w Tesco

TESCO to brytyjska sieć hipermarketów oraz supermarketów, która ma swoje oddziały w kilku krajach na świecie. Swój pierwszy sklep w Polsce otworzyła w 1998 roku. Ekrany reklamowe w Tesco w Polsce zamontowaliśmy w dwóch typach sklepów:


– TESCO CHM (Compact Hipermarket) – sklepy głównie znajdują się w mniejszych miejscowościach do 100 tysięcy mieszkańców


– TESCO HM (Hipermarket) – sklepy wielkopowierzchniowe, które znajdują się głównie w dużych miastach wojewódzkich. 

Reklama w Tesco to świetny pomysł zarówno dla sektora MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw), jak i dla dużych firm i korporacji.

Tesco w liczbach

0
Sklepów
0
Wyświetleń
na godzinę
0 mln
Kontaktów
miesięcznie
0
Ekranów

Formularz Tesco

Monitory reklamowe w Tesco

Advertising screens in Tesco

Supermarkety Tesco

TESCO – to brytyjska sieć hipermarketów oraz supermarketów, która ma swoje oddziały w kilku krajach na świecie. Swój pierwszy sklep w Polsce otworzyła w 1998 roku. Ze względu na segmenty sklepów dzielimy je na dwa typy:
– TESCO CHM (COMPACT) – sklepy głównie znajdują się w mniejszych miejscowościach do 100 tysięcy mieszkańców, a ich asortyment nie przekracza 15 tysięcy produktów.
– TESCO HM (HIPERMARKET) – sklepy wielkopowierzchniowe, które znajdują się głównie w dużych miastach wojewódzkich.
Ilość asortymentu mieści się pomiędzy 15-50 tysięcy produktów w danym sklepie.

0

ROZMIAR

Monitory – 19 cali

ILOŚĆ

Ekrany – 1028
Supermarkety – 89

ZASIĘG

15 mln. kontaktów miesięcznie

}

CZĘSTOTLIWOŚĆ

Spoty wyświetlają się co 3 minuty

Jak to wygląda?

Pokazujemy, jak ekrany reklamowe w Tesco wyglądają w praktyce.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

Dział Finansów

Serwis

[contact-form-7 id="6413" title="formularz-kontaktowy" html_id="formularz-polski"]
[contact-form-7 id="6421" title="formularz-kontaktowy-en" html_id="formularz-angielski"]