Reklamy w supermarketach
Jedna z tańszych metod promowania swojej działalności. Dysponujemy możliwością promowania Twojej firmy na ekranach przy kasach w marketach Intermarche, Auchan, Eurospar. Jest to łącznie ponad 100 sklepów w różnych miastach kraju, dzięki którym możesz skutecznie promować swoje produkty i usługi wśród lokalnych mieszkańców.
Reklamy na Przystankach
Jedna z najbardziej skutecznych rodzajów reklamy zewnętrznej, często umieszczane na przystankach autobusowych Ich zaletą jest możliwość wykorzystania oświetlenia, co zwiększa ich widoczność również po zmroku. Ich cena zależy od miasta oraz spodziewanej widoczności może wahać się od kilkuset do kilku tysięcy złotych.
Reklama na Autobusach
Reklama na tyłach autobusów to również forma reklamy zewnętrznej. Jest to mobilna forma reklamy, która dociera do różnych grup odbiorców. Przemierzając miasto dociera każdego dnia do tysięcy mieszkańców gwarantując szeroką rozpoznawalność firmy.
Reklama na Ekranach LED
To nowoczesna forma reklamy zewnętrznej, która pozwala na wyświetlanie dynamicznych, często zmieniających się treści. Ekrany LED można znaleźć w centrach miast, na stadionach czy w innych miejscach o dużym natężeniu ruchu.
To kreatywna i często zaskakująca forma reklamy zewnętrznej, która polega na nietypowym i oryginalnym wykorzystaniu przestrzeni publicznej. Może to być na przykład instalacja artystyczna, flash mob czy inne działania, które przyciągają uwagę i są pamiętane.
Reklama wewnątrz komunikacji miejskiej
Jednym z najczęściej wykorzystywanych metod promowania biznesu jest reklama przy użyciu reklamy w autobusach bądź tramwajach. Do dyspozycji są najczęściej ekrany wewnątrz, plakaty bądź możliwośc oklejenia reklamą krzeseł.
Reklama na lotniskach
Często wybierana przez biura podróży, biura nieruchomości zajmujące się sprzedażą zagranicznych nieruchomości, ubezpieczalnie czy różne organizacje turystyczne, wydarzenia
Reklama na paczkomatach
Reklama tak naprawdę pasująca do każdego biznesu. Ilość paczkomatów sięgająca ponad 20 tys sprawia, że można się reklamować praktycznie w każdym miejscu w Polsce. Najlepiej wybrać paczkomaty widoczne z chodników przy często uczęszczanych ulicach, bądź dużych osiedlach mieszkaniowych.