Citylighty (reklamy na przystankach)
Citylighty są idealne do promowania konkretnych ofert pracy, zwłaszcza w centrach miast, gdzie można dotrzeć do młodych profesjonalistów.
Ekrany LED
Ekrany LED są doskonałe do prezentowania krótkich, dynamicznych treści, takich jak filmy promujące firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Ponadto można je spotkać w kluczowych i strategicznych lokalizacjach miast.
Reklama w komunikacji miejskiej
Reklama w autobusach bądź tramwajach ma szeroki zasięg i dociera każdego dnia do tysięcy potencjalnych pracowników. W krótkim video bądź statycznej planszy możesz przekazać najważniejsze informacje zachęcające do sprawdzenia ofert pracy. Możesz również zastosować reklamę na autobusach albo użyć plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej,
Reklama w szkołach wyższych
Poszukujesz młodych talentów, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy? Warto skorzystać z reklam na uniwersytetach i szkołach wyższych wykorzystując ekrany rozmieszczonych w uczelniach.
Reklama w supermarketach
Ekrany w supermarketach potrafią dostarczyć informacji nie tylko o ofercie sklepu, ale także są nośnikiem reklamowym. Oferty pracy i kampanie rekrutacyjne stosunkowo często wykorzystają ekrany w popularnych sieciach supermarketów by przyciągać nowych pracowników.
Reklama w pociągach
Podróż pociągiem zazwyczaj nie należy do najciekawszych, więc wiele pasażerów patrzy na ekrany reklamowe rozmieszczone w wagonach. Jeśli kampania rekrutacyjna ma szerszy zasięg i chcesz przyciągnąć pracowników z całej okolicy to jes to bardzo skuteczny sposób.
Reklama na paczkomatach
W Polsce istnieje ponad 20 tysięcy paczkomatów, co sprawia, że możesz skutecznie wykorzystac maszyny paczkowe przekazując swoje treści reklamowe, ale także rekrutacyjne zarówno w dużych miastach, jak i małych miasteczkach. W każdym z nich znajdziesz conajmniej kilka paczkomatów, które można okleic swoją ofertą pracy.
Wybór nośnika reklamowego zależy od wielu czynników, takich jak budżet, cel kampanii, i grupa docelowa. Każdy z nośników ma swoje unikalne zalety i wady, które warto rozważyć, planując kampanię rekrutacyjną. Ostateczny wybór powinien być wynikiem przemyślanej strategii, która uwzględnia specyfikę firmy i oczekiwania potencjalnych kandydatów.