Top 5 pomysłów na reklamę zewnętrzną Twojej firmy

Chcesz wypromować firmę i sprawić by pozyskała nowych klientów bądź kontrahentów? Zainteresowała Cię reklama zewnętrzna? Na podstawie 10 letniego doświadczenia agencji reklamowej Lokalmedia udało nam się wytypować najskuteczniejsze sposoby reklamy zewnętrznej z których możesz skorzystać we większości miast w Polsce. Zachęcamy do lektury i do kontaktu z naszą firmą w celu ustalenia szczegółów. Otrzymasz od nas darmową wycenę reklamy na wybranych przez Ciebie nośnikach reklamy zewnętrznej. Poniżej chcemy przedstawić naszym zdaniem 5 najlepszych pomysłów na reklamę zewnętrzną, których zadaniem będzie zwiększyć świadomość marki, przyciągnąć nowych klientów, rekrutować pracowników.

Top 5 pomysłów na reklamę zewnętrzną

Reklama w komunikacji miejskiej

Reklama w autobusach i tramwajach na monitorach bądź w ramkach to popularna i skuteczna forma reklamy w centrach miast docierająca do tysięcy mieszkańców każdego dnia. Co ważne w czasie, kiedy mają moment by się z nią zapoznać. Podróżując chcemy czymś zająć wzrok, a sama podróż nie dostarcza zbyt wielu bodźców. Ciekawa reklama przeplatana do tego ciekawostkami i informacji ważnymi dla mieszkańców skutecznie przyciąga wzrok, a tym samym zainteresowanie Twoją działalnością. Reklama może być w formie spotu albo statycznej planszy. Zazwyczaj trwa on 15 sekund chociaż niektóre w niektórych miastach dopuszczane są dłuższe materiały reklamowe. Aktualnie reklama w autobusach jest dostępna w 42 miastach i stale rośnie z uwagi na skuteczność reklamy oraz bardzo duże zainteresowanie reklamą w miastach.

Reklama na autobusach i tramwajach to alternatywa dla oklejania billboardów, które stopniowo pod wpływem uchwał krajobrazowych będą zanikać w kolejnych miastach. Jej przewagą jest również duża większa mobilność, gdyż autobusy docierają ze swoją reklamą do praktycznie do każdego zakątka miasta. Jeśli dołożymy do tego możliwość oklejenia tramwaju w największych miastach kraju uzyskamy bardzo szeroką możliwość dotarcia do mieszkańców. Pojazdy z reklamą są łatwo zauważalne, a ciekawa grafika na tyle autobusu skutecznie przyciąga wzrok i angażuję uwagę przechodniów, kierowców, rowerzystów i innych mieszkańców danego miasta, którzy będą w pobliżu autobusu. Oklejenie autobusu komunikacji jest możliwe już w ponad 100 miastach w Polsce.

Top 5 pomysłów na reklamę zewnętrzną

Reklama na przystankach

Reklama na przystankach jest kolejnym popularnym sposobem na promowanie swojej marki w centrum miasta. Przystanki autobusowe i tramwajowe są ważnymi punktami na mapie miasta, które codziennie odwiedza wiele osób. To oznacza, że reklama na przystankach może dotrzeć do dużej liczby ludzi, zwłaszcza podczas godzin szczytu. Można wybrać konkretną lokalizację i czas trwania kampanii reklamowej. Reklama na przystankach może być szczególnie korzystna dla lokalnych firm i przedsiębiorców, którzy chcą dotrzeć do swoich klientów w określonych dzielnicach miasta. Dostępna we większości miasta z komunikacją miejską. Nie wszystkie dopuszczają reklamę komercyjną, dlatego zachęcamy do kontaktu, dzięki czemu będziemy mogli przedstawić szczegóły oferty w konkretnych miastach.

top 5 pomysłów na reklamę zewnętrną

Reklama w supermarketach

Reklama w supermarketach to kolejny skuteczny sposób na promowanie swojej marki w miastach. Supermarkety są miejscami, które odwiedza wiele osób codziennie, dlatego reklama w nich może dotrzeć do dużej liczby klientów. Najskuteczniejszym sposobem reklamy, w jaki można wykorzystać supermarkety to monitory umieszczone obok kas chociażby w sieciach Eurospar albo Intermarche. Dzięki nim możesz wyświetlać swoje reklamy i spowodować, że oczekując na swoją kolej do podejścia do kasy zapoznają się z treścią reklamy. Jest to też stosunkowo tani sposób reklamy, który możesz mieć nawet za 2000zł za pół roczny okres reklamy. Jest to jedna z najlepszych pomysłów na reklamę zewnętrzną dla lokalnych przedsiębiorców, dzięki czemu skutecznie docierają do klientów przy niewielkim nakładzie pieniężnym.

 
top 5 pomysłów reklama zewnętrzna reklama supermarkety top 5 pomysłów reklama zewnętrzna

Reklama w klubach fitness

Reklama w klubach fitness stała się w ostatnich latach popularną metodą docierania do klientów, ze względu na coraz większą popularność siłowni i klubów fitness w Polsce. Możesz wyświetlać swoje reklamy na monitorach w klubach. W efekcie podczas przerw w treningu czy w trakcie ćwiczeń klienci klubów będą spoglądać na reklamą chcąc na czymś skupić wzrok. Jest to bardzo dobra metoda promocji, gdy uważasz, że grupą docelową dla Twojej firmy są osoby młode, aktywne oraz szczególnie dbające o swój wygląd, zdrowie, dietę. Badania pokazują, że zdecydowana większość klientów klubów fitness zerka na ekrany reklamowe, dlatego zdecydowaliśmy się umieścić tą propozycję na naszej liście najlepszych pomysłów na reklamę zewnętrzną.

top 5 pomysłów na reklamę zewnętrną kluby fitness

Reklama na paczkomatach

Reklama na paczkomatach to kolejna metoda promocji, dzięki której możesz skutecznie targetować reklamę na mieszkańców konkretnych rejonów miast. Twoi klienci pochodzą z konkretnej okolicy oklej reklamą pobliskie paczkomaty i pozwól się zauważyć. Ilość paczkomatów w kraju przekracza już 20 000, dzięki czemu praktycznie w każdym zakątku kraju możesz stosować tą metodę promocji niezależnie czy chcesz dotrzeć do mieszkańców największych miast jak Warszawa, Kraków czy Poznań, ale także do małych miast i wsi, w których znajdują się paczkomaty.

top 5 pomysłów na reklamę zewnętrzną paczkomaty

Najlepsze pomysły na reklamę zewnętrzną

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych nośnikach i dowiedzieć się ile kosztuję konkretna reklama. Zachęcamy do kontaktu i przeglądania naszej strony internetowej. Znajdziecie tam wiele informacji oraz przykładowe realizację, które ułatwią decyzję o zdecydowaniu się na konkretny nośnik. Możemy Was zapewnić, że mamy sporo więcej możliwości niż zamieszczone w tekście Top 5 pomysłów na reklamę zewnętrzną Twojej firmy. Z pewnością warto zainteresować się chociażby reklamą na uczelniach, reklamą na ekranach LED, reklama na lotniskach czy reklamą w galeriach handlowych. Możliwości jest bardzo wiele i różnią się w zależności od konkretnego miasta bądź regionu, dlatego tak ważny jest kontakt pomiędzy firmą, a agencją reklamową by wybrać te najbardziej optymalne dla danej kampanii reklamowej nośniki dopasowane do konkretnej grupy docelowej oraz celowi, jakiemu ma służyć reklama.

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Blog