Lokalmedia
Lokalmedia

Z naszego bloga o reklamie zewnętrznej dowiesz się wszystkiego o nośnikach reklamowych. Zdradzimy kilka sekretów jak pracuję agencja reklamowa i jak skutecznie reklamować się w Polsce. 
Zapraszamy do czytania i śledzenia kolejnych wpisów

Prezent dla Przedsiębiorcy

W Polsce ponad 3 miliony osób są przedsiębiorcami prowadzącymi własne firmy. Jest to spora grupa osób, która mimo zawirowań w wielu branżach stale rośnie i nie widać oznak by ten trend miał się odwrócić. Tylko w 2021 założono 170 tys. nowych przedsiębiorstw. Zdecydowana większość z tych działalności to jednoosobowe działalności gospodarcze bądź firmy mające tylko […]
Czytaj dalej

Kampania reklamowa przed Świętami Bożego Narodzenia

Grudzień to okres przygotowań do świąt, a dla wielu firm ostatnia okazja, by poprawić wyniki sprzedażowe. Szaleństwo zakupowe, które ma miejsce co roku w tym okresie sprawia, że jest to zadanie, które ma dużą szansę powodzenia. Szukanie pomysłów na prezenty, organizowanie wigilii firmowych czy imprez noworocznych to duże możliwości, by zakończyć rok dobrym wynikiem sprzedażowym. Naszym zadaniem jako agencji reklamowej jest […]
Czytaj dalej

Skuteczna reklama na Black Friday

Jak co roku w ostatni Piątek listopada obchodzimy Black Friday dzień w którym sklepy oferują wiele promocji i możliwości na okazyjne zakupy. Jeśli planujesz wykorzystać ten festiwal zakupów by pozyskać nowych klientów warto ich wcześniej o tym poinformować. Dlatego chcielibyśmy zaproponować kilka porad i możliwości skutecznej reklamy na Black Friday. Wcześniej przygotowana kampania reklamowa Do […]
Czytaj dalej

Ile kosztuje reklama w komunikacji miejskiej?

Reklama w komunikacji miejskiej jest jedną ze skuteczniejszych metod promocji. Gwarantuję szerokie dotarcie do bardzo zróżnicowanego grona odbiorców. Co więcej dociera w momencie, kiedy nasi odbiorcy mają czas by zapoznać się z reklamą. Nic dziwnego więc, że zapytania o cennik reklamy w autobusach są bardzo popularne. Dlatego w dzisiejszym wpisie postaramy się odpowiedzieć na pytanie: […]
Czytaj dalej

Skutki uchwały krajobrazowej w Krakowie. Jak reklamować się w Krakowie po uchwale krajobrazowej?

W 2020 rada miejska Krakowa uchwaliła tzw. uchwałę krajobrazową, która ma skuteczniej chronić krajobraz miejski przed natarczywymi reklamami. Pomiędzy lipcem 2020,a lipcem 2022 trwał okres dostosowawczy, podczas którego właściciele musieli dostosować się do nowych regulacji. Uchwała spowodowała liczne zmiany zarówno w krajobrazie, jak i metodach promocji firm i przejścia na inne nośniki reklamy zewnętrznej w […]
Czytaj dalej

Jak reklamować się w Warszawie?

Warszawa to największe miasto w Polsce. Jedyne w Polsce w którym mieszka ponad 1,5 mln osób, a szacowana liczba ludności przebywająca w mieście za dnia sięga nawet 2,5 mln osób. Nikogo nie trzeba przekonywać, że tak ogromna ilość osób to łakomy kąsek dla firm. Wszystkie chcą promować swoje produkty, usługi czy rekrutować pracowników z grona […]
Czytaj dalej

Back To School - Jak skutecznie wykorzystać ten okres i podnieść swoje przychody?

Back to School, czyli początek roku to ekscytujący czas dla dzieci, rodziców oraz… sprzedawców. Okres od lipca do sierpnia to czas, w którym w wielu firmach rosną przychody. W tym okresie ma miejsce aż 71% sprzedaży B2S. Warto wykorzystać te pozytywne emocje, aby nie tylko zwiększyć zyski, ale też zostać zapamiętanym jako marka, która realizuje […]
Czytaj dalej

Euro 2020: przegląd kampanii Tyskie, RTV Euro AGD, Lotos

Euro 2020 rusza już dziś - w piątek 11 czerwca! Wydarzenie zostało przeniesione o rok z powodu panującej na świecie pandemii koronawirusa.  W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy 2020 marki rozpoczynają wielkie kampanie wizerunkowe.  Grupa Lotos z kampanią “Trzeba patrzeć szerzej, aby widzieć więcej” Grupa Lotos jest głównym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. […]
Czytaj dalej

Jak rekrutować pracowników? - Case study skutecznych kampanii rekrutacyjnych

Jak rekrutować pracowników? Proste pytanie - skomplikowana odpowiedź. W obecnych czasach, kiedy panuje rynek pracownika, agencje pracy, rekruterzy, działy HR muszą nieźle się wysilić, aby znaleźć odpowiedniego pracownika. Na skuteczne pozyskanie nowej osoby do pracy składa się wiele elementów. Między innymi: odpowiednia komunikacja, treść ogłoszenia oraz dobór odpowiednich nośników reklamowych do danej grupy docelowej. W […]
Czytaj dalej

Luzowanie obostrzeń - zobacz, jakie powierzchnie reklamowe znowu są dla Ciebie dostępne

W związku z tendencją spadkową zakażeń COVID-19 rząd decyduje się na nowe luzowanie obostrzeń. Już od piątku 28 maja będziemy mogli zjeść w restauracji, czy też pójść na basen. Sprawdźcie, jakie miejsca wracają do życia i gdzie można znów reklamować swoje produkty i usługi. Restauracje Od 28 maja zjemy nie tylko w ogródkach, ale też […]
Czytaj dalej

Paczkomaty a uchwała krajobrazowa

Paczkomaty to niewątpliwie jedno z najlepszych rozwiązań dostarczania i odbierania paczek. Na chwilę obecną w Polsce jest około 11 000 urządzeń. Do końca roku ma być ich 15 tysięcy! Nic dziwnego, że zjawisko to nazywane jest paczkomatozą. Zalew paczkomatów - nie tylko InPost’u, który jest bezwzględnym liderem, ale także nadchodzących paczkomatów Poczty Polskiej, Aliexpress, Orlenu […]
Czytaj dalej

Paczkomaty jako skuteczny sposób na dotarcie do tysięcy potencjalnych klientów miesięcznie? Case study kampanii reklamowej na paczkomatach - Diety od Brokuła

Paczkomaty to jedno z wygodniejszych rozwiązań odbiorów paczek. Nic dziwnego, że są tak popularne. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że paczkomaty zrewolucjonizowały rynek pocztowy. Aż 80% internautów jako sposób dostawy wybiera odbiór w paczkomacie InPost. Obecnie w Polsce jest ponad 11000 urządzeń. Szacunkowo miesięcznie z paczkomatów korzysta około 2 miliony osób! Takie liczby nie pozostają obojętne dla […]
Czytaj dalej

Jak reklamować się w Gdańsku – pokłosie uchwały krajobrazowej

Jak reklamować się w Gdańsku to od czasu wejścia w życie uchwały krajobrazowej jedno z najczęściej pytań o reklamę w Gdańsku. Większość trójmiejskich firm wie - według uchwały krajobrazowej w Gdańsku od 2 kwietnia 2018 roku wszystkie reklamy zewnętrzne, czyli billboardy i inne nośniki, podlegają ścisłej kontroli, a wiele z nich zostało całkowicie wyłączonych z […]
Czytaj dalej

Reklama w mieście Wrocław – gdzie najlepiej ją umieścić?

Reklamy zalewają nas z każdej strony, jednak istnieje kilka form, które nie są nachalne i wzbudzają zaufanie odbiorców. Taką reklamą właśnie jest przenośna reklama zewnętrzna, którą lokuje się na przykład w/lub na komunikacji miejskiej Wrocław. Czym różni się ona od standardowych billboardów i ogłoszeń na tablicach? Zapraszamy do naszego przewodnika po reklamach w przestrzeni miejskiej […]
Czytaj dalej

MPK reklama Kraków, czyli jeden z najskuteczniejszych nośników komunikatów

Bardzo często reklamodawcy zastanawiają się nad tym, w jaki sposób dotrzeć do swojego grona odbiorców tak, by odnieść pozytywne wrażenie. Wniosek jest prosty – najlepiej jest znaleźć odpowiednie miejsce, takie jak np. reklama MPK Kraków. Dlaczego? O tym właśnie piszemy w naszym krótkim przewodniku po reklamie zewnętrznej w Krakowie.   Reklama MPK Kraków – jakie […]
Czytaj dalej

Reklama zewnętrzna w Poznaniu — czym się charakteryzują i gdzie można je umieścić?

Reklamy są niezwykle cennym środkiem komunikacji z odbiorcami. Dzięki nim możemy nie tylko do nich dotrzeć, ale również sprawić, że logo naszej firmy i hasło będą się pozytywnie kojarzyć i podświadomie podczas wyboru, klienci mogą wybrać właśnie naszą firmę. Dzieje się tak, ponieważ nasz znak towarowy będzie już „opatrzony”, czyli znany oczom odbiorcy, zatem będzie […]
Czytaj dalej

Reklama w komunikacji miejskiej w Warszawie

Istnieje wiele sposobów na komunikowanie się ze swoim potencjalnym odbiorcom, jednak w ostatnim czasie tradycyjne formy wracają do łask. Są to przede wszystkim reklamy zewnętrzne, które możemy zobaczyć w miastach. Reklama w komunikacji miejskiej w Warszawie to jeden ze skuteczniejszych sposobów na dotarcie do mieszkańców Warszawy. Jak wygląda zamówienie tego typu reklamy i jak jest […]
Czytaj dalej

Reklama na paczkomatach InPost

Reklama na paczkomatach InPost to zupełnie nowa i dotąd niespotykana forma reklamy w przestrzeni miejskiej, którą można potraktować zarówno jako nośnik OOH, jak i DOOH. Ponad 8000 Paczkomatów InPost rozsianych jest po całej Polsce w małych i dużych miastach, a rocznie obsługują ponad 50 milionów paczek. Jak wygląda reklama na paczkomatach InPost? Paczkomaty InPost zlokalizowane […]
Czytaj dalej

Jak dotrzeć do klienta premium, czyli kilka słów o reklamie na ekranach w klubach fitness.

Jak dotrzeć do klienta premium, czyli kilka słów o reklamie w klubach fitness. Chcąc odpowiedzieć na to pytanie trzeba najpierw wiedzieć, czym jest ta forma promocji zewnętrznej i na czym ona polega. Reklamy w siłowniach i klubach fitness to nowatorskie nośniki reklamowe DOOH (Digital Out Of Home — ang. reklama zewnętrzna) zamontowane w najbardziej prestiżowych […]
Czytaj dalej

Reklama na ekranach w supermarketach

Reklama w supermarketach Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób mogą wzmocnić swoje działania reklamowe w radio, na billboardach lub po prostu chce regularnie docierać do stałych klientów z aktualną ofertą oraz zainteresować osoby, które nigdy nie miały do czynienia z ich firmą.  Z tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób możesz docierać do lokalnych […]
Czytaj dalej

Jak koronawirus wpływa na branżę reklamową?

Branżę reklamową dotknie w znaczącym stopniu spowolnienie gospodarki, bo obecna sytuacja i nadchodzący kryzys wiążą się z ograniczeniem wydatków reklamowo-marketingowych.
Czytaj dalej

Nośniki DOOH (digital-out-of-home) - dlaczego warto o nich pomyśleć przy planowaniu kampanii?

„Kiedy ekran wygrywa z papierem, czyli sytuacje kiedy warto pomyśleć o wykorzystaniu ekranów reklamowych dooh?” Na początek przytoczę Wam fragment rozmowy z klientem, z którym mam bardzo często do czynienia:  - Ekrany? Nie, Panie Marcinie, to nie dla mnie. - Rozumiem Panie X, ale proszę mi powiedzieć, co tutaj stanęło na przeszkodzie do współpracy? - […]
Czytaj dalej

Dlaczego reklama w Paczkomatach nie działa?

Na czym w ogóle polega reklama w Paczkomatach? Chcąc odpowiedzieć na pytanie, dlaczego taka forma reklamy jest nieskuteczna, należy najpierw zacząć od powiedzenia, na czym ona w ogóle polega. Ekrany w Paczkomatach to nowoczesny i niestandardowy nośnik reklamowy DOOH (Digital Out Of Home - ang. reklama zewnętrzna). W całej Polsce znajduje się 2800 takich urządzeń […]
Czytaj dalej

Czy reklama w komunikacji miejskiej jest skuteczna?

Szybko, tanio, “po rabacie”. Gdyby można było powiedzieć kilka słów o preferencjach zakupowych studentów, wyżej wymienione kryteria z pewnością uplasowałyby się gdzieś w czołówce.
Czytaj dalej

Reklama w szkołach wyższych! Jak dotrzeć do studentów?

Szybko, tanio, “po rabacie”. Gdyby można było powiedzieć kilka słów o preferencjach zakupowych studentów, wyżej wymienione kryteria z pewnością uplasowałyby się gdzieś w czołówce.
Czytaj dalej

Jak stworzyć efektywny proces rekrutacji?

W początkowych latach prowadzenia firmy jeden z największych problemów stanowiła dla mnie rekrutacja. Cały proces związany właśnie z pozyskiwaniem nowych pracowników był dla mnie dużym wyzwaniem. Nie chodziło o niską liczbę osób chętnych do pracy, ponieważ z tym nie miałem problemu. Największą przeszkodę stanowiła weryfikacja odpowiednich osób na dane stanowisko. Nieumiejętna weryfikacja odpowiednich kandydatów do […]
Czytaj dalej

Jak kupować zewnętrzną reklamę video?

Wiele osób, które są właścicielami małych, średnich przedsiębiorstw lub pracują w dziale marketingu inwestują w zewnętrzne formy reklamy typu radio, billboardy czy gazety. Jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej ostatnimi czasy jest zewnętrzna reklama video, często zamiennie nazywana rynkiem Digital Ouf Of Home, czyli DOOH. "DOOH to drugie najszybciej rozwijające się medium na świecie, w […]
Czytaj dalej

Kilka słów o employer brandingu

Jakiś czas temu miałem przyjemność uczestniczyć w konferencji organizowanej przez Uczelnię Collegium da Vinci w Poznaniu zatytułowanej „Przyjazna edukacja zespołów kluczem do employer brandingu”. Employer branding - działania mające na celu budowanie atrakcyjnej marki pracodawcy, dzielimy go na EB wewnętrzny (skierowany do obecnych pracowników oraz zewnętrzny (budowanie atrakcyjnego wizerunku pracodawcy w celach rekrutacyjnych). Osobiście konferencja […]
Czytaj dalej

Reklama w kolejach

Miliony pasażerów korzystają z kolei W samym czerwcu 2018 roku kolej wybrało 25,9 mln podróżnych. W pierwszym półroczu 2018 roku kolejami podróżowało 150,5 mln osób. Ze względu na odległość między miejscem zamieszkania, a miejscem pracy podróż kolejami dla wielu osób stanowi najbardziej ekonomiczną formę transportu. "Średnia długość przejazdu jednego pasażera wynosi 70 km." Pokonanie średniej […]
Czytaj dalej

Reklama w klubach fitness

Czytaj dalej

Reklama w komunikacji miejskiej

Czytaj dalej
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks