Case study kampanii PZU na uczelniach wyższych
PZU jest jednym z największych polskich pracodawców, aktualnie zatrudnia ponad 40 tysięcy pracowników w całej Polsce. Firma prowadzi coroczne programy stażowe mające na celu znalezienie najlepszych kandydatów do pracy w kilkunastu miastach w Polsce. Firma miała problem — przy współpracy
z większością najpopularniejszych serwisów dla ludzi poszukujących pracy (typu pracuj.pl) ich ogłoszenie często gubiło się w setkach innych ogłoszeń, które były kierowane do studentów. Szukano pewnego rodzaju sposobu na wyróżnienie się wśród innych. Kampania miała być skierowana do studentów określonych kierunków studiów takich jak IT oraz ekonomia.
z większością najpopularniejszych serwisów dla ludzi poszukujących pracy (typu pracuj.pl) ich ogłoszenie często gubiło się w setkach innych ogłoszeń, które były kierowane do studentów. Szukano pewnego rodzaju sposobu na wyróżnienie się wśród innych. Kampania miała być skierowana do studentów określonych kierunków studiów takich jak IT oraz ekonomia.