Zaznacz stronę

Reklama w MPK

Powierzchnia reklamowa

MPK

Nośniki reklamowe coraz częściej można znaleźć w tramwajach
oraz autobusach w komunikacji miejskiej. Reklama w tych miejscach jest gwarancją dotarcia do bardzo szerokiej publiki, mieszkającej na terenie aglomeracji.
Jest to dynamiczna i atrakcyjna forma promocji, która dociera do odbiorcy w chwilach, kiedy jest w stanie poświęcić jej swoją uwagę z czystej ciekawości i braku innych zajęć podczas nieuniknionych, często długich (ponad 10min), dojazdów komunikacją,
na które wielu z nas, poświęca znaczną część swojego dnia. Podróżujący, przebywając przez pewien czas w zamkniętej przestrzeni, swoją uwagę koncentrują najczęściej
na elementach dostarczających im bodźców. Może nim być widok za oknem,
lecz zwykle oko przykuwają zamieszczone wewnątrz reklamy, ponieważ są skonstruowane w taki sposób, by były maksymalnie czytelne a ich treść była jak najłatwiej przyswajalna. Pętle reklamowe są stworzone w taki sposób, by pasażer podczas podróży, mógł obejrzeć całą, od początku do końca. Ekrany reklamowe umieszczane są w najbardziej optymalnych miejscach, które mają zapewnić
jak największej liczbie osób podróżujących optymalną widoczność oraz czytelność. Wielką zaletą nośnika jest fakt, że wielu podróżujących podczas trasy, korzysta
ze swoich telefonów. Dzięki temu widząc spot, który go zaciekawi, mogą natychmiast odnaleźć w sieci informacje na temat prezentowanej oferty.

0

ROZMIAR

Ekrany – 19-22 cale

ILOŚĆ

Ekrany – 5 693

ZASIĘG

26 mln. kontaktów miesięcznie

}

CZĘSTOTLIWOŚĆ

Spoty wyświetlają się co 6-15 minut

LISTA MIEJSCOWOŚCI

POZNAŃ

Liczba monitorów: 87
Częstotliwość: 10 min

TARNOWO PODGÓRNE

Liczba monitorów: 17
Częstotliwość: 10 min

BYDGOSZCZ

Liczba monitorów: 20
Częstotliwość: 6 min

BIAŁYSTOK

Liczba monitorów: 30
Częstotliwość: 6 min

PŁOCK

Liczba monitorów: 27
Częstotliwość: 7 min

SZCZECIN

Liczba monitorów: 63
Częstotliwość: 10 min

TORUŃ

Liczba monitorów: 124
Częstotliwość: 10 min

WROCŁAW

Liczba monitorów: 377
Częstotliwość: 6 min

KIELCE

Liczba monitorów: 35
Częstotliwość: 10 min

KRAKÓW

Liczba monitorów: 50
Częstotliwość: 12 min

LUBOŃ

Liczba monitorów: 15
Częstotliwość: 10 min

WARSZAWA

Liczba monitorów: 2 846
Częstotliwość: 15 min

ŁÓDŹ

Liczba monitorów: 840
Częstotliwość: 10 min

KATOWICE

Liczba monitorów: 80
Częstotliwość: 6 min

BEŁCHATÓW

Liczba monitorów: 14
Częstotliwość: 10 min

CZERWONAK

Liczba monitorów: 15
Częstotliwość: 10 min

GDYNIA

Liczba monitorów: 50
Częstotliwość: 10 min

GRODZISK MAZOWIECKI

Liczba monitorów: 10
Częstotliwość: 10 min

KLESZCZEWO

Liczba monitorów: 12
Częstotliwość: 10 min

ŁOMŻA

Liczba monitorów: 74
Częstotliwość: 20 min

PIASECZNO

Liczba monitorów: 17
Częstotliwość: 7 min

PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

Liczba monitorów: 10
Częstotliwość: 10 min

ŚRODA WIELKOPOLSKA

Liczba monitorów: 26
Częstotliwość: 10 min

STAROGARD GDAŃSKI

Liczba monitorów: 25
Częstotliwość: 5 min

TOMASZÓW MAZOWIECKI

Liczba monitorów: 6
Częstotliwość: 10 min

WAŁBRZYCH

Liczba monitorów: 36
Częstotliwość: 5 min

SZCZECIN

Liczba monitorów: 134
Częstotliwość: 5 min

Dlaczego to dobry pomysł?

\

Ekrany reklamowe umieszczone przy siedzeniach oraz pod sufitami umilają czas spędzony w podróży

\

Komunikat reklamowy dociera do wielomilionowej grupy odbiorców o bardzo szerokim segmencie

\

Komunikacją miejską codziennie podróżują miliony osób

\

Jest to możliwość wzmocnienia kampanii reklamowej na innych nośnikach

\

Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna

\

Na monitorach reklamowych znajduje się również prognoza pogody, lekkie informacje lifestyle oraz inne treści neutralne

Co wyświetlamy na ekranach?

Pogoda

Lokalna pogoda przedstawiana jest jako zdjęcie najbardziej charakterystycznego miejsca dla każdego z miast.

Kontent neutralny

Oprócz reklam na ekranach możesz zobaczyć aktualności z danego miasta oraz aktualne akcje społeczne.

Komunikaty

To możliwość informowania pasażerów o aktualnościach związanych z komunikacją.

POTENCJALNI REKLAMODAWCY

Poniżej przedstawione są trzy przykłady branż, które w idealny sposób pasują do segmentu mieszkańców podróżujących komunikacją miejską.

FUNDACJE

Możliwość pokazania fundacji wśród każdej grupy klientów.

DEWELOPER BUDOWLANY

Kupno mieszkania to proces długotrwały, dlatego pokazywanie ofert na monitorach reklamowych wzmacnia przekaz innych działań reklamowych oraz wyróżnia Cię wśród innych ofert.

SKLEPY SPOŻYWCZE

To szansa na pokazanie aktualnej gazetki promocyjnej.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

Dział Finansów

Serwis






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Lokalmedia sp. z o.o. z siedzibą w Święty Marcin 43, 61-806 Poznań, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym przedłożenia oferty jeśli o nią pytam.






I consent to the processing of my personal data by Lokalmedia sp. z o.o. with headquarters in Święty Marcin 43, 61-806 Poznań, Poland, in order to respond to my question, including submitting an offer if I ask for it.