Reklama w PKP zapewnia dotarcie do ogromnej liczby odbiorców. W 2019 roku ten sposób podróży wybrało aż 48.9 mln osób, a średni czas ich podróży wynosił 3 godziny. Reklamę w Intercity można umieścić w 60 dostępnych pociągach, które zapewniają 3 miliony kontaktów miesięcznie. W naszej ofercie w pociągach Intercity posiadamy aż 2040 ekranów reklamowych. Ponad połowa pasażerów to osoby w wieku 25-54 lat. Blisko 70% z nich to osoby z wykształceniem wyższym lub pomaturalnym, więc reklama w Intercity posiada zróżnicowane grono odbiorców. Znaczna większość z nich pracuje na etacie bądź prowadzi własną firmę. Pociągami podróżują zarówno pracownicy średniego szczebla, jak i kadra kierownicza. Reklama w PKP Intercity może zatem umilić im czas podróży, jak i również zapaść w pamięć, dzięki temu, że większość z nich odbywa te podróże regularnie. Dzięki temu, że na monitorach znajdują się również informacje pogodowe, czy inne lekkie i neutralne treści, odbiorcom łatwiej jest skupić wzrok i z zaciekawieniem oglądać reklamę w PKP Intercity.